De Vaan Teamcenter & Sportoutlet

bestellen, betalen, retouren

+ bestellen

Indien u een product bij ons wilt kopen is het mogelijk deze via de webwinkel te bestellen. De bestelling kan via PostNL verzonden worden of in de showroom opgehaald worden. Mocht u kiezen voor verzenden, komen de verzendkosten tegen de huidige verzendtarieven van PostNL bij het totaalbedrag. Wij proberen ernaar te streven dat de bestelling binnen 1 tot 4 werkdagen bij u in huis is. Op het moment dat wij jouw pakket bij PostNL hebben afgegeven, ontvang je hiervan bericht. Over het algemeen geldt dan dat het pakket de volgende werkdag bij jou in huis is. 

Bij de bestelling van gepersonaliseerde artikelen (dus incl. bedrukking) hanteren wij in principe dezelfde levertijd. Mocht het topdrukte zijn bij de drukker kan het 1 of 2 dagen langer duren. Als u kiest voor ophalen in de showroom aan Zuidhoek 27 te Rotterdam worden er natuurlijk geen verzendkosten gerekend. De bestelling ligt dan de volgende werkdag klaar in de showroom en kan tijdens onze openingstijden opgehaald worden.  

+ betalen

Alle bestellingen via de webshop dienen vooraf betaald te worden via iDeal.

+ retouren

Binnen 14 dagen kunnen artikelen die onbeschadigd zijn en in de originele verpakking geruild of geretourneerd worden. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening en de oorspronkelijke verzendkosten worden niet vergoed. Ruilen of retour brengen is ook mogelijk tijdens openingstijden in de showroom. 

Retouren is mogelijk door de artikelen in pakketvorm retour te zenden naar:

De Vaan Teamcenter & Sportoutlet                                                                                                                                                  Zuidhoek 27                                                                                                                                                                                              3082 PB Rotterdam

Binnen 14 dagen wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is.                                                    

+ klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurd. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.